Vrienden van AAD

Zonder de Vrienden van Aad kan Stichting Aad niet bestaan. Want met onze Vrienden kunnen we met kennisbruggen de kennis van zorg – in de breedste zin van het woord – ook in de doellanden voor (ontwikkelings)samenwerking verder ontwikkelen.

Als AAD vrijwilliger (in de rol van AAD-bestuurslid, AAD-kennisbrugdocent, AAD-kennisbrug-projectleider en/of AAD-kennisbrug fondsenmanager) ben je automatisch ook Vriend van AAD. Maar ook als donateur of met de Vriendenloterij kun je de stichting AAD geweldig verder helpen bij de bouw en realisatie van nieuwe kennisbruggen.

Het ontwikkelen en voortzetten van succesvolle kennisbruggen om in doellanden voor (ontwikkelings)samenwerking het kennisniveau – en daarmee de kwaliteit van medische en verpleegkundige zorg – op een hoog niveau te brengen, daar zetten wij ons voor in, dankzij giften van particulieren, maatschappelijke organisaties en bedrijven.

Je kunt rechtstreeks bijdragen op de pagina Help mee

Alle bijdragen komen direct volledig te goede van de werkzaamheden van Stichting AAD.