Academy

De AAD Academy is de plaats waar de kennis en kunde van medische en verpleegkundige professionals worden gedeeld via het AAD kennisplatform en de AAD learning-app.

We maken maken onderscheid tussen ‘Online’:"ontsluiten van AAD kennis en ‘On Demand’: door belangstellende zorgprofessionals of het volgen van Webinars door zorgprofessionals.

De stichting AAD ontwikkelt in samenspraak met de SaltaGroup met haar samenwerkingspartner Skills Town (Online Academy) een geheel op maat zijnde online AAD ACADEMY als onderdeel van de AAD Kennisbruggen. De AAD Academy is een resultante van de stichting AAD en haar kennispartners in doelgroepen voor (ontwikkelings)samenwerking. Vanuit het principe van wederkerigheid en evenwaardig biedt de AAD Academy leeroplossingen voor zowel de medici en verpleegkundigen in Nederland als de medici en verpleegkundigen in doellanden voor (ontwikkelings)samenwerking. De lancering van de vernieuwde online AAD Academy staat gepland voor het najaar van 2023.

aad-academy-bg-white.jpg

Voor opleiden, leren en ontwikkelen << ga hier naar het kennisplatform >>

aad-academy.jpg

Naar de Academy